lauantai 13. elokuuta 2011

Terveiset Nagoyasta!

Lento Helsingista Nagoyaan meni yllattavan kivuttomasti ja nopeasti. Mun vieressa istui mukava rouva, joka kertoi mulle hyvia vinkkeja matkaa varten. Juteltiin yhteensa joku kaks tuntia niita naita. Loppuaika menikin sitten elokuvia katsoessa ja nukkuessa. Matkan elokuvatarjonta oli suht surkea, joista paatin katsoa seuraavat: Rio, Veijarit ja sit joku japsileffa. Rion kohdalla nukahdin, Veijarit oli tylsa ja japsileffaa en jaksanu kattoo loppuun asti koska se oli semmosta high school-homppaa.

Nagoyaan saavuttiin paikallista aikaa 09:03. Matkalaukkujen tulo kesti ja kesti, jonka takia juoksin junaan hirveata kyytia. Juna lahti juuri kun olin saanu itteni sinne ja ovet meni kiinni. Onneks ehdin!

Nagoyan rauttiksella naytin niin eksyneelta, etta joku mukava nainen tuli kysymaan tarvitsenko apua. No pakkohan se oli myontaa, etta olin pihalla ku pollo huonosti nukutun yon jalkeen. Nainen saattoi mut taksiin jonka oli maara vieda mut hotellille. No, ma paasin hotellille, mutta mun iloks huoneet luovutetaan vasta 15:00... Jatin tavarat respaan ja lahdin tutkimaan Nagoyan ostoskeskuksia.

Nyt istuskelen respan aulassa ja odotan ku kuuta nousevaa, etta puolen tunnin paasta saan avaimet mun huoneeseen ja voin ottaa rentouttavan kylvyn B) Jos sita sitten vaikka kykenis lahtemaan uudestaan kaupunkiin.

Terveiset siis taalta jarjettoman kuumasta ja hiostavasta Nagoyasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti